refleksi

                                                                        tears drop,,(-_-")

hello...wo wo wo..ape kes ni der?asal die?asal die nangis?ishh..sampai hati ko en buat dier cmtuh...tgk..ayu je muka die...penuh derita..kesengsaraan...nape wei....huh...entahla...aku teringat pulak kat isu gaza...
                                                                  apa salah anak2 kecik ni??










derita nya diorg...ape slh diorg..??????????seribu tnde tnye pon xgune..diorg mane ade slh!!!...kesian x?baru nk ksian?...ok2...balik pada tjuk..sbenarnya aku nk kongsi kt cni,pernah x korg terpikir yg kite ni mmg bertuah sgt2?bertuah kan...negara kita aman..kita patut rasa syukur sgt2..tp knape kte masih langgar perintah Allah?knp?..maksiat semakin berleluasa..rasuah..n byk lg la isu semasa yg berkaitan dgn agama yg dilarang oleh Allah ku aku nk bngkitkn disini..tp xpe,persoalan nya disini KENAPA?..kite ni x takut ke dgn Allah?...azab api neraka...dlm quran dh terang2 ptunjuknye...huh..keluhan je aku dpt bersama org en?actually,post aku nih skadar peringatan kpd korg lagi2 aku la...bye~



0 comments:

Post a Comment