loves tuition

hye dudes...korg pernah bercinta?pernah jatuh cinta?xpenah?haaa..aku nk bcerita skit pasal ni..snanye sje jer post hal ni,nthla..sbelum ni aku ade trbca satu message kt sorg pnye blog..superb la jgk..aku rasa agak bermanfaat klu nk dikongsi bersama...espcially aku la..haha..


                
     "kalau kita suka seseorang,jangan beritahu si dia.nnti Allah akan kurangkan rasa cinta padanya dan Allah takkan bagi.tapi luahkan dengan Allah,beritahulah Allah.Allah maha tahu siapa jodoh kita"


ape pendapat korg?haa..aku x arif dlm hal cmni senanya..ce cite ce cite..[laugh tergoleng2 ingt zizan]..p bes gak message tu en?bagi korg berfikir sejenak..p ape yg aku nk gtau,cinta tu kn hanya Dia yg Maha perkasa mnntukan..kite cuma berusaha..tp kalau berlebih xboleh jd gak..hancus lg ade kot..kalau nk diceritakanla,hati seorng remaja xpat lari dari rase suma tu..aku yakin..setuju x?thumbs up to those yg stuju k!haha..yg xstuju tuh,entahla..awatnya?korg xde prasaan ea?LOL..xpun cinta pndg pertama,adoihh..yg nih aku xtau la...cm lawak lak ade cinta pndg pertama..ni msti kes tgk rupa paras..haha..ape2 pon kn,,selamat beramal..\(-0-)/
                    

1 comments:

Afyfah Sharkawi said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment